Shop Mobile More Submit  Join Login
Rigby Running by JGQuintel Rigby Running by JGQuintel
More drawings from old sketchbooks.
Add a Comment:
 
:iconzytkanya-8545:
Zytkanya-8545 Featured By Owner May 24, 2014
concept sketch
Reply
:iconrzygacz:
Rzygacz Featured By Owner Apr 1, 2014  Hobbyist Artist
:iconclappingraccoonplz:
Reply
:iconrigbyverycool:
Rigbyverycool Featured By Owner Feb 9, 2014  Hobbyist General Artist
very old :O
Reply
:iconstillafan2014:
stillafan2014 Featured By Owner Jan 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Run like the wind rigby
Reply
:iconartsyvana:
ArtsyVana Featured By Owner Nov 29, 2013   General Artist
Cute!
Reply
:iconaventurera10:
aventurera10 Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Artist
run Rigby,run! ;__;
Reply
:iconryan-of-heart:
Ryan-of-heart Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Artist
cool but i can't read what it says.
Reply
:iconrodsmith23:
rodsmith23 Featured By Owner May 5, 2013  Professional Artist
cool nice sketches!!!!
Reply
:iconfloppynoe:
floppynoe Featured By Owner Feb 25, 2013  Student Digital Artist
Oh my Gosh! Dude! Thats Cool! n.n I love it!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! XD XD
Reply
:iconrigbyiscool:
rigbyiscool Featured By Owner Jan 5, 2013
dude youreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ssoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo awesome also can you maybe put my name in regular show pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Reply
:iconjadedacatl106:
jadedacatl106 Featured By Owner Dec 13, 2012  Student General Artist
how long have you've been drawing?
Reply
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Nov 23, 2012  Student Digital Artist
Ah, Rigby! Why you steal the toy?
Reply
:iconpretty-little-demon:
Pretty-Little-Demon Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist General Artist
i don't know why but i find it so cute when rigby runs on all fours.
haha, cn do NOT approve of the cussing
Reply
:icondruid70:
druid70 Featured By Owner Jul 4, 2013  Student Digital Artist
its not like you hear it everyday :/ kids are gonna learn it some one and other way.
Reply
:iconanarchyonfire409:
AnarchyOnFire409 Featured By Owner Jun 10, 2012   General Artist
First a diamond coated baby then this.....-tsk tsk tsk-
Rigby when shall you learn!
Reply
:icondurkle17:
Durkle17 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
all I could read of the words in the corner was "Im totaly" "a fighter" "I can't be bothered with that shit"
hahaha wish I knew the rest. Awesome pic tho!!!!!
Reply
:iconnevercryblue:
NeverCryBlue Featured By Owner Apr 21, 2012  Student Traditional Artist
Mordecai: Dude!? What the heck! Give it back! Rigby! NOW!!!!
Reply
:iconvegetaslittlesister:
VegetasLittleSister Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist
This picture is another reason why Rigby is awesome.
Reply
:iconlugiablade:
LugiaBlade Featured By Owner Mar 26, 2012  Hobbyist
i can only read the last word XD
Reply
:iconcreepypastacat:
CreepypastaCat Featured By Owner Sep 13, 2012  Hobbyist Artist
ikr xD
Reply
:iconslashmonkey:
slashmonkey Featured By Owner Feb 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i love this shit :D
Reply
:iconhaileethebatxd:
HaileeTheBatXD Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Artist
lol i cant read the words all i can read is shit! lol
Reply
:iconasdfnofm:
ASDFNOFM Featured By Owner Oct 23, 2011
Is that a strong johns action figure in that box?
Reply
:iconscenepandaaa:
Scenepandaaa Featured By Owner Oct 15, 2011  Hobbyist General Artist
You should have this episode. It would be HILARIOUS!
Reply
:iconcrash15:
Crash15 Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist Artist
Beef burrito! He said bad things about his mom!
Reply
:iconmordecaiandrigby:
MORDECAIandRIGBY Featured By Owner Sep 5, 2011
rigby looks high XD
Reply
:icondoll-sizedholly:
Doll-SizedHolly Featured By Owner Aug 31, 2011  Student General Artist
What's Mordecai saying about fighter pilots?
Reply
:iconchip1234:
chip1234 Featured By Owner Aug 27, 2011  Hobbyist General Artist
Reply
:iconshinkenger1520:
Shinkenger1520 Featured By Owner Aug 13, 2011  Student Artisan Crafter
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Reply
:iconkuro-neko-kyo:
kuro-neko-kyo Featured By Owner Aug 11, 2011
LOL XD
Reply
:iconict1099:
ict1099 Featured By Owner Aug 11, 2011  Student Artist
Cool drawing. What's Mordecai saying?
Reply
:iconmordecailover123:
MordecaiLover123 Featured By Owner Jul 31, 2011  Hobbyist General Artist
I am totaly fighter pilot I cant be bothered with that $hit?That wat he says?
Reply
:iconflyingrubber:
FlyingRubber Featured By Owner Jul 5, 2011   Photographer
Over the Top?
Reply
:iconflyingrubber:
FlyingRubber Featured By Owner Jul 5, 2011   Photographer
Over the Top?
Reply
:iconalexmbrown:
alexmbrown Featured By Owner Jul 4, 2011
Thats awesome
Reply
:icongoddard-grenadee-23:
Goddard-Grenadee-23 Featured By Owner Jun 28, 2011  Student General Artist
I can tell this was before Regular Show was even created, because Mordecai is cussin.
Reply
:icontransformingsquid:
TransformingSquid Featured By Owner Jun 28, 2011
Rigby holding a strong john action figure? lol
Reply
:iconpinkcelebi:
PinkCelebi Featured By Owner Jun 23, 2011
I love Rigby ^^
Reply
:iconpiuri-extract:
Piuri-extract Featured By Owner May 29, 2011
wonderful!
Reply
:iconkatester1798:
katester1798 Featured By Owner Apr 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol is that a strong johns action figure?
Reply
:iconjdogindy:
JDogindy Featured By Owner Apr 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
Nice sketch.

When you scribbled down Mordecai's "speech" in this segue, what exactly is he trying to say. I think I understood "with that shit", but everything else is still trying to be processed in my feeble mind.
Reply
:iconmoonlit-sonnet:
Moonlit-Sonnet Featured By Owner Mar 5, 2011
Sorry, I was being an idiot, and I was really happy that I found your page.
Reply
:iconmoonlit-sonnet:
Moonlit-Sonnet Featured By Owner Mar 5, 2011
That's what i'm gonna do when I get my Sailor Venus doll.

OOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconcolor-her-world:
Color-Her-World Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
The offical liscenced Strong Johns action figure is kind of a big deal. At least, that' what it looked like to me.
And does that text say "I'm totally a fighter pilot. I can't be bothered with that shit."? If Mordecai was allowed to say anything other than "S"....
Reply
:iconkira1the1ninja:
Kira1the1ninja Featured By Owner Jan 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Wah! Atleast you can say "crap". I just love your show. Watchin the new episode! Peeps would totally creep me out. I mean hell check up on me while im in the shower! D: Good Job. Mordicai cant blink anymore.-laughs-
Reply
:iconbiirdies:
biirdies Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Traditional Artist
nice work looks some of your art looks quite the same as my art teacher hes a good drawer too
Reply
:iconfoxeyhound:
FoxeyHound Featured By Owner Dec 23, 2010  Hobbyist Writer
If only Cartoon Network would let you say Shit. Oh well, at least you get crap....Even though that's not a swear (in my mind).
Reply
:iconsakuveii:
Sakuveii Featured By Owner Apr 2, 2011  Hobbyist Artist
the say "pissed" alot in it...and thats a swear word
Reply
:iconsparkythestormdemon:
SparkyTheStormDemon Featured By Owner Feb 4, 2011
And pissed.
Reply
:iconfoxeyhound:
FoxeyHound Featured By Owner Feb 4, 2011  Hobbyist Writer
Yeah, that too, man.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1688 × 1353




Details

Submitted on
May 21, 2010
Image Size
153 KB
Resolution
1688×1353
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
25,953
Favourites
317 (who?)
Comments
60
Downloads
83
×